divendres, 17 de febrer de 2012

Entenem tots el mateix?

Ahir en la assignatura de Ciutadania vam fer un joc, que tractava de que la professora fa un dibuix del que vulga (la nostra el va fer de diverses formes geomètriques) en una fulla, i aquesta se la dona a un alumne de la classe per a que la descriga però sense fer gestos, es a dir, solament amb la veu (sense que els altres el vegen). Amb les indicacions que faça l'alumne que te la fulla, els altres tenen que dibuixar el que entenen del que diu aquest, encara que si alguna cosa no het queda clara o l'entens pots preguntar.

Al final d'aquesta activitat ens hem donat compte que no es tan fàcil ser el que dirigeix la classe, ja que els que estaven donant les indicacions del que hi havia que dibuixar s'han posat nerviosos i estressats, perquè els demés no paraven de parlar, preguntar i no prestar atenció al que deia. També ens hem donat compte que al acabar els dibuixos i comparar-los amb l'original, poca gent la havia fet pareguda, ja que aquests no estaven amb el que tenien que estar.

Aquesta activitat te significat: per a fer les coses bé hi ha que atendre, escoltar i estar callat.

1 comentari:

  1. Molt bé Andrea, un plaer llegir els teus pots, de segur que seràs una escriptora molt bona si aquest és el teu somni.

    ResponElimina